Матеріально-технічне забезпечення

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

Повна назва навчального закладу

Конотопська  спеціалізована  школа  І – ІІІ ступенів  №3 Конотопської міської ради  Сумської області

Адреса закладу 41608  Сумська  область, місто Конотоп, вулиця  Клубна, 150

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу

Карпенко Ірина  Михайлівна

Засіб зв’язку (тел., e-mail) тел.: 05447-3-16-68; 05447-3-16-69;

e-mail: school3konotop@ukr.net

  1. Рік вводу в експлуатацію 1989
  2. Проектна потужність 1176 учнів
  3. Загальна площа земельної ділянки, на якій розташовано заклад 2,9 га.

Акти на земельну ділянку (так/ні)  ні.

  1. Рік реконструкції / капітального ремонту _____ назва проекту
  2. Кількість поверхів 4
  3. Кількість класних кімнат, їх стан 37 / задовільний
  4. Кількість будівель на балансі закладу (вказати) __1__, будівля школи, теплиця, туалет
  5. Загальна кількість віконних блоків у закладі 366, кількість замінених віконних блоків на енергозберігаючі 280, у тому числі у 2019 – .
  6. Загальна кількість зовнішніх дверних блоків у закладі 5, кількість замінених зовнішніх дверних блоків на енергозберігаючі 1, у тому числі у 2019 році .
  7. Стан покрівлі:
  • покрівля відремонтована (так/ні) так , у 2015-2016 навчальному році. Сума коштів і джерело фінансування  300 тис. грн., бюджетні  кошти
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) є в наявності у  відділі  освіти
  • хто виконував ремонтні роботи м. Суми, підрядна організація
  • вид покрівлі (м’яка, шатрова, інше) м’яка
  • протипожежна обробка даху проводилась у 20___ році, термін дії захисного покриття до 20___ року.
  1. Стан фасадів:
  • фасад утеплено (так/ні) частково, у 2014 році. Сума коштів і джерело фінансування  365,296 тис. грн., бюджетні  кошти
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) є в наявності у  відділі  освіти
  • хто виконував ремонтні роботи 36 шляхо-відновлюваний загін  Державної  соціальної служби транспорту
  1. Загальний стан будівлі :
  • задовільний __
  • потребує поточного ремонту (вказати вид робіт) каналізація, водопровідна  система, система   дощового водовідведення, вестибюль, коридори ІІ поверху, кабінет музики, туалет IV поверху.
  1. Стан підлоги в приміщенні закладу задовільний, у деяких кабінетах потребує заміни

матеріал підлоги у класах – лінолеум; у  коридорах – заливна  бетонна  підлога

  1. Стан харчоблоку:
  • загальна площа харчоблоку (м2) 150 м2; 171,3 м2 – їдальня
  • кількість посадочних місць 200
  • харчоблок відремонтовано у 20_19__ році.
  • види робіт: фарбування стін, фарбування підлоги та обладнання
  • сума коштів і джерело фінансування 2000 грн., позабюджетні  кошти
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) __
  • хто виконував ремонтні роботи штатні працівники
  1. Стан спортзалу:
  • загальна площа спортзалу (м2) 274,4 м2 – велика спортивна  зала;            98 м2 – мала  спортивна  зала
  • малу спортивну залу відремонтовано у 2019 році,
  • види робіт: вирівнювання та фарбування стін та стелі, заміна світильників, вирівнювання підлоги, заміна лінолеума.
  • сума коштів і джерело фінансування _–_50 тис. грн., депутатські та бюджетні кошти.
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) ___–__
  • хто виконував ремонтні роботи __–_штатні працівники.
  • велика спортивна зала та роздягальні  потребують  ремонту.
  • види робіт:____
  • сума коштів і джерело фінансування __
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) _____
  • хто виконував ремонтні роботи ____
  1. Стан спортивного майданчику задовільний
  • загальна площа спортивного майданчику (м2) 5600 м2
  • покриття майданчику трава
  1. Облаштування території (вказати вид проведених робіт) скошування  трави
  2. Забезпечення доступності закладу для осіб з особливими потребами:
  • пандуси (кількість) ____
  • кнопка виклику (так/ні) ____
  • інформаційний вказівник (так/ні) ___
  • підйомник (так/ні) ___
  • тактильна дошка з шрифтом Брайля (кількість) ___
  • інші засоби ___
  1. Під’їзд до закладу (вказати вид покриття) асфальтне покриття
  2. Огорожа навколо закладу
  • конструкція металева сітка
  • стан частково незадовільний
  1. Стан систем опалення:
  • систему опалення відремонтовано у 20_18__ році.
  • сума коштів і джерело фінансування 3000 грн., позабюджетні  кошти
  • хто виконував ремонтні роботи штатні працівники
  1. Вид опалення:
  • централізоване опалення __так___
  • власна котельня (газ) ___
  • власна котельня (альтернативні види палива) ___
  • пічне опалення _____
  • електроопалення _____
  1. Наявність котельні _ Кількість котлів __ Марка котла ___, потужність котла ____.
  2. Засоби дистанційної передачі даних обліку газу:
  • кількість встановлених вузлів обліку газу (ВОГ) _____
  • кількість встановлених приладів дистанційної передачі даних вузлів обліку газу (I MOD) ___
  1. Водозабезпечення (дати характеристику) :
  • холодна вода централізоване
  • гаряча вода ___
  1. Стан водопровідно-каналізаційної системи:
  • тип водопровідно-каналізаційної системи металічні труби
  • в/к систему відремонтовано у 20_19__ році. частково
  • сума коштів і джерело фінансування бюджетні кошти
  • хто виконував ремонтні роботи штатні працівники
  1. Допоміжні приміщення і споруди (гараж, майстерня і т.д.), площа займаної території,  їх стан:

1) теплиця  знаходиться  у  задовільному  стані , відремонтовано у 2019 році

  • види робіт: демонтаж аварійного даху, фарбування металевої конструкції, заміна покрівлі.
  • сума коштів і джерело фінансування _–_89,8 тис. грн., бюджетні кошти.
  • наявність проектно-кошторисної документації та експертизи (із зазначенням відповідного №) _у відділі освіти_
  • хто виконував ремонтні роботи __–_ФОП Борисенко В.М.

 

2) туалет в  задовільному  стані, проте  потребує ремонту

  1. Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан є в  наявності, задовільний
  2. Наявність і стан протипожежного обладнання:

– пожежна сигналізація ____

– протипожежні щити є в  наявності

– вогнегасники є в  наявності

– блискавкозахист____

– пожежні водойми (гідранти) гідрант

– пожежні рукави є в  наявності

– наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації є в  наявності

  1. Наявність і стан охоронної сигналізації ____
  2. Наявність камер відеоспостереження _____
  3. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну в навчальному закладі задовільний
  4. Наявність підсобного господарства та його стан_____
  5. Проблемні питання закладу ремонт системи опалення  та  водопостачання, система дощового водовідведення, коридори ІІ поверху, вестибюль, протипожежне обладнання.
  6. План території (зробити фото, за допомогою сервісів Google)

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *